De Triumph TR6 is de zwaarst sturende auto uit de TR reeks. EZ Power Steering is er in geslaagd om een ombouw te realiseren die perfect voor deze auto geschikt is. Niets is zichtbaar onder de motorkap, alles is geheel netjes ingebouwd onder het dashboard. Deze auto profiteert echt van de elektrische stuurbekrachtiging, het is weer een plezier om achter het stuuur te zitten!
De Triumph TR5 en TR250 zijn niet de zwaarst sturende auto's. Maar wanneer ze ingezet worden voor sportieve evenementen is de EZ elektrische stuurbekrachtigingsset erg handig! Vooral bij parkeersnelheden en even snel keren op de weg (bijvoorbeeld als je veel rallyes rijdt) is het een extra voordeel. Ook hier heeft men het voordeel van een onzichtbare montage onder het dashboard en licht sturen bij parkeersnelheden en haarspeldbochten tijdens rallyes, zonder het stuurgevoel kwijt te raken.
EZ Elektrische Stuurbekrachtiging voor uw Triumph TR3
De Triumph TR3 is geproduceerd van 1955 tot 1962. Dit was de opvolger van de Triumph TR2, nu met verbeterde (schijf)remmen en meer vermogen. Vaak worden deze auto's omgebouwd naar een tandheugel besturing omdat het stuurhuis versleten is en men denkt dat de auto dan lichter zal sturen. Dit zal niet veel helpen. EZ Power Steering heeft daarom een stuurbekrachtiging set voor de Triumph TR3 ontwikkeld (ook voor auto's met een tandheugel besturing) die wél licht stuurt. Ook kunnen wij de originele stuurhuizen reviseren.
EZ Elektrische Stuurbekrachtiging voor uw Triumph TR3
De Triumph TR3 is geproduceerd van 1955 tot 1962. Dit was de opvolger van de Triumph TR2, nu met verbeterde (schijf)remmen en meer vermogen. Vaak worden deze auto's omgebouwd naar een tandheugel besturing omdat het stuurhuis versleten is en men denkt dat de auto dan lichter zal sturen. Dit zal niet veel helpen. EZ Power Steering heeft daarom een stuurbekrachtiging set voor de Triumph TR3 ontwikkeld (ook voor auto's met een tandheugel besturing) die wél licht stuurt. Ook kunnen wij de originele stuurhuizen reviseren.